In есеї

Життя інших (режисер Флоріан фон Доннерсмарк, Німеччина, 2006)

Європейське кіно найсильніше і у кінематографічному плані Європа – це також континент зі своїми відмінностями у темпераменті, кольорах, відчутті часу. У кожної країни (з тих, які присутні на кінематографічній карті) свої генії і особливе ставлення до світу, жінок, алкоголю та совісті.

Гратися розкішним бісером європейських фільмів можна нескінченно довго, майже ціле життя.

Адже добрі фільми завжди вимагають особливого підходу до їх сприйняття і обов’язково залишають неповторний післясмак.

Знайомство з óбразами Європи продовжуємо з країни, яка відіграє провідну роль у світовій культурі та економіці. Не пасе задніх Німеччина і у кіно. В її кіноісторії були різні та нерівні періоди, однак в останні десятиріччя, схоже, що маємо справу з піднесенням німецького кіно на найвищі щаблі. Яскравим представником нового поколдіння талановитих німецьких кінорежисерів є Флоріан фон Доннерсмарк.

Фільм “Життя інших”, найкращий фільм режисера отримав нагороди Оскар за кращий іноземний фільм, приз за кращий фільм від Британської кіноакадемії, Сезар за кращий фільм, головні призи від Європейської кіноакадемії і, відтак, справедливо вважається кращим німецьким фільмом останніх років.

Das Leben der Anderen, Florian Henckel von Donnersmarck, 2006

Олег Яськів

, , , , , , ,